dnes je 15.1.2025

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Převod doby odpočinku do následující pauzy

9.6.2015, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Může řidič mezinárodní autobusové dopravy nastoupit do výkonu práce po 11 dnech jízdy a odpočinku v délce 86 hod. a přidat 4 hod., co mu chybí do řádného odpočinku, k 9hod pauze v následujícím týdnu? Je tím splněn 90hodinový odpočinek? Anebo se musí ty 4 hod. přidat pouze k 24hod, 45hod, 90hod odpočinku?

Dotaz:

Může řidič mezinárodní autobusové dopravy nastoupit do výkonu práce po 11 dnech jízdy a odpočinku v délce 86 hod. a přidat 4 hod., co mu chybí

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Techportál.cz.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Vztahuje se k aktuálnosti:
Vztahuje se k zemi:

Nedostupné pro váš modul.

ÚPRAVA VTZ ÚČINNÁ OD 1.7.2022

Zákon č. 250/2021 Sb., o bezpečnosti práce v souvislosti s provozem vyhrazených technických zařízení a o změně souvisejících zákonů

Nařízení vlády č. 190/2022 Sb., o vyhrazených technických elektrických zařízeních a požadavcích na zajištění jejich bezpečnosti

Nařízení vlády č. 191/2022 Sb., o vyhrazených technických plynových zařízeních a požadavcích na zajištění jejich bezpečnosti

Nařízení vlády č. 192/2022 Sb., o vyhrazených technických tlakových zařízeních a požadavcích na zajištění jejich bezpečnosti

Nařízení vlády č. 193/2022 Sb., o vyhrazených technických zdvihacích zařízeních a požadavcích na zajištění jejich bezpečnosti

Nařízení vlády č. 194/2022 Sb., o požadavcích na odbornou způsobilost k výkonu činnosti na elektrických zařízeních a na odbornou způsobilost v elektrotechnice

Nařízení vlády č. 60/2022 Sb., o sazbách poplatků za odbornou činnost pověřené organizace v oblasti bezpečnosti provozu vyhrazených technických zařízení

Nahrávám...
Nahrávám...